DIGNITY je investiční uskupení firem se zaměřením na moderní technologie, internetovou reklamu a tvorbu webových služeb. Jsme ti z nejlepších a jsme tu už od roku 2008. Všechny naše společnosti jsou na českém trhu výjimečné. V našich týmech najdete kreativitu a unikátnost. Jsme tu právě pro vás a jsme nejlepší volbou.
Investujeme do společností, které si mohou vzájemně pomáhat. Do našeho portfolia patří vydavatelství, mediální zastupitelství, výkonnostní agentura, technologické společnosti, firmy nabízející webovou analytiku či kompletní správu webů, PR agentura a firmy podnikající v rychloobrátce. Díky takto širokému záběru a kombinaci silných stránek jednotlivých týmů mohou naše jednotlivé společnosti nabízet svým klientům více služeb a řešení najednou. Pro klienty je tak komunikace a spolupráce s námi efektivní a výhodná, protože se dokážeme přizpůsobit i unikátním potřebám.
Mezi námi spravovaná média patří spousta webů ať už vlastních nebo zastupovaných. Dokážeme oslovit 5,7mil. RU měsíčně a zajistíme tak, aby vaše marketingová kampaň byla vidět. Velmi úzce spolupracujeme se Seznamem, kde dosahujeme vynikajících výsledků za rozumnou cenu. Podílíme se na testování novinek či řešení stávajících problémů. A rozhodně nejsme žádní troškaři, ročně jen na Seznamu nakoupíme imprese v řádu desítek miliard. Máme velké zkušenosti jak s brandovými kampaněmi, tak především s kampaněmi orientovanými na výkon.
Do této kategorie řadíme reklamu ve vyhledávání na Google a Skliku, kdy inzerujete lidem, kteří již sami danou či podobnou službu nebo zboží hledají. Pro nabízení nových služeb či zboží je zde reklama v obsahové síti. Pomocí bannerů nebo remarketingu nabídnete lidem novou službu či zboží nebo jim pomůžete dokončit předchozí nedokončené konverze.
Význam videoobsahu a videoreklamy v poslední době velmi roste. Tahounem v této oblasti je určitě YouTube.com, kde uživatelé každý měsíc zhlédnou více než 6 miliard hodin videí. V České republice zasahuje 95 % diváků do 35 let, tedy více než kterákoli televizní stanice. Naši specialisté vám připraví videokampaň nejen zde, ale i v jiných médiích, a to jak pro desktop, tak pro mobilní zařízení, která by určitě neměla být opomíjena, protože jejich podíl rapidně stoupá.
Bez kvalitní webové analytiky se neobejde žádná kampaň. Je třeba poznat, kdo je vaším zákazníkem či uživatelem a také jak se tito uživatelé chovají a co je k tomuto chování vede. Jedním úkolem je získat správná data a druhým správně je vyhodnotit.
Neboli také partnerský či provizní marketing. Při tomto druhu marketingové propagace platíte partnerovi předem domluvenou cenu pouze za uskutečněné leady. Nárůst spendu je tedy vždy přímo úměrný nárůstu počtu leadů. Nejčastěji tento způsob využíváme pro získ kontaktů na klienty se zájmem o určité služby.
Někteří klienti si kampaně spravují sami. V takovém případě jistě ocení naši pomoc s nákupem prostoru. Díky svým rozsáhlým zkušenostem dokážeme téměř vždy dosáhnout lepší nákupní ceny než samotný klient.